Kundeservice

NB: Vi er klare over et problem med at mange ikke får ordrebekreftelse over mail. Vi er på saken og får dette ordnet forløpende. Beklager problemer dette kan medføre i mellomtiden. Om du trenger en ordrebekreftelse, kan vi sende den manuelt. 

Ofte Stilte Spørsmål:

 

HVA ER LEVERINGSTIDEN?

Vare på lager: 2-3 virkedager. NB: Husk å les nøye estimert leveringstid på produktsiden, i perioden med høy etterspørsel kan leveringstid være 7-14 dager. 

Vare ikke på lager:  Estimert leveringstid står på produktsiden, men merk deg at denne er dynamisk, så den vil oppdatere seg og gjelder bare for dagen du bestiller. På tider med stor etterspørsel kan den en uke senere ha blitt forlenget med en uke og dette vil ikke gjelde deg om det sto tidligere da du kjøpte din vare.

Når din vare utsendes blir du tildelt et sporingsnummer via e-post og SMS fra Bring/Posten. Dette kan du bruke til å spore din pakke på samtlige måter. I tillegg kan denne koden brukes til å finne hentekode.

 

HVORDAN FÅR JEG EN NY LADER?

Har du mistet eller ødelagt din lader? Da kan du enkelt ordne en ny hos oss ved å kontakte: Kundeservice@vivagun.no

 

HVORFOR FUNGERER IKKE RABATTKODE?

Om du har fått en rabattkode men du får den ikke til å fungere så kan du prøve:

1. Lukk nettleseren og åpne siden igjen og legg inn koden der.

2. Åpne siden på desktop og legg inn koden der.

Hjelper ingen av disse? "Klikk her" for å legge til 15% rabatt.

Du ser rabatten først når du går til handlekurv.

 

HVOR BLIR MIN VARE LEVERT?

Varen din blir levert på nærmeste pick-up point til adressen du registrerte i kjøpet, eller direkte i din postkasse. Du får informasjon om dette av posten. Vanligste er nærmest postkontor.

Om du har lagt ved telefon nummer i bestillingen kan denne infoen forventes på SMS. Om du ikke har gjort det vil du få hentelapp av posten og beskjed på mail.

  

PRISEN ER LAVERE ENN NÅR JEG BESTILTE?

Vi forbeholder oss retten til å kunne endre pris på våre produkter til en hvilken som helst tid. Markedet er i stadig forandring og vi må ofte tilpasse prisene til markedet. Tilbud kan komme og gå, men kvaliteten er konstant.

HVOR ER ORDREBEKREFTELSEN?

Ordrebekreftelser kommer per mail, men noen ganger når den ikke frem grunnet spam filtre fra e-postleverandøren vår. Dobbeltsjekk i spam-filteret / søppelpost på din e-post. Om du ikke finner den, kan vi sende den manuelt.

 

HVORDAN RETURNERER JEG?

Du som kjøper er ansvarlig for trygg retur av varen som sendes.

Pakk produktet på samme måte du fikk det tilsendt fra oss.

NB: Husk å informere oss før du gjør en retur slik at vi kan ordne med eventuelle forandringer vedrørende din ordre. 

"Trykk her" for å enkelt returnere din bestilling.

Det er viktig at produktet sendes i en stiv pappeske, fylt opp med for eksempel bobleplast eller avispapir, slik at varen ligger stødig og trygt i pappesken.. Ved bruk at angreretten skal bokser, sertifikater og lignende sendes tilbake med varen.

Vi anbefaler alltid å sende returen med sporing, slik at du har kvittering for at pakken er sendt og slik at det er mulig å spore opp pakken dersom noe skulle skje med sendingen under postens transport.

Dersom beskadigelse eller forringelse oppstår og dette skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg og innpakking fra forbrukerens side, er forbruker ansvarlig for skaden/tapet.  

 

HVOR LANG ANGRERETT HAR JEG?

30 dager. 

 

HVORDAN KOMMER JEG I KONTAKT MED DERE?

Kundeservice er åpent: Mandag - Fredag (09.00 - 16.00).

E-post: Kundeservice@VivaGun.no