Kundeservice

 

VivaGun er et norsk varemerke med massasjepistoler i fokus. Våre massasjepistoler er nøye utvalgt og testet av profesjonelle. Massasjepistolene blir i dag brukt av alt fra atleter, styrketrenere til vanlig forbrukere. 

     

    Ofte Stilte Spørsmål:

    Må jeg betale frakt?

    Alle kunder hos oss slipper fraktkostnader. Dette tar vi hånd om, og tilbyr gratis frakt til hele fastlandet i Norge.

     

    Hva er leveringstiden?

     

    Vare på lager: 2-3 virkedager.

    Vare ikke på lager:  Estimert leveringstid står på produktsiden, du kan også kontakte oss for mer informasjon. 

    Når din vare utsendes blir du tildelt et sporingsnummer via e-post og SMS fra Bring/Posten. Dette kan du bruke til å spore din pakke på samtlige måter. I tillegg kan denne koden brukes til å finne hentekode.

     

    Hvor blir min vare levert?

    Varen din blir levert på nærmeste pick-up point til adressen du registrerte i kjøpet, eller direkte i din postkasse. Du får informasjon om dette av posten.

    Om du har lagt ved telefon nummer i bestillingen kan denne infoen forventes på SMS. Om du ikke har gjort det vil du få hentelapp av posten og beskjed på mail.

      

    Prisen er lavere nå en da jeg bestilte?

    Vi forbeholder oss retten til å kunne endre pris på våre produkter til en hvilken som helst tid.

    Markedet er i stadig forandring og vi må ofte tilpasse prisene til markedet. Tilbud kan komme og gå, men kvaliteten er konstant.

     

    Hvordan gjør jeg en retur?

    Du som kjøper er ansvarlig for trygg retur av varen som sendes.

    Pakk produktet på samme måte du fikk det tilsendt fra oss.

    Her finner du hvordan du enkelt kan returnere varer:

    https://vivagun.no/pages/retur

    Det er viktig at produktet sendes i en stiv pappeske, fylt opp med for eksempel bobleplast eller avispapir, slik at varen ligger stødig og trygt i pappesken.. Ved bruk at angreretten skal bokser, sertifikater og lignende sendes tilbake med varen.

    Vi anbefaler alltid å sende returen med sporing, slik at du har kvittering for at pakken er sendt og slik at det er mulig å spore opp pakken dersom noe skulle skje med sendingen under postens transport.

    Dersom beskadigelse eller forringelse oppstår og dette skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg og innpakking fra forbrukerens side, er forbruker ansvarlig for skaden/tapet.  

    KONTAKT OSS

    Kundeservice er åpent: Mandag - Fredag (08.00 - 16.00).

    E-post: Kundeservice@VivaGun.no

    TA KONTAKT MED OSS!

    Dette nettstedet er beskyttet av reCAPTCHA, og Googles personvernerklæring og vilkår for bruk gjelder.