Generelt 

Kjøpsvilkårene gjelder oss som forhandler av produkter (Vivagun.no) og kunden (personen som er oppført i bestillingsinformasjon) som kjøper.

Kjøperen betegnes som du som gjennomfører handelen. Og vil videre betegnes som ditt, deg eller din med en gang et kjøp et gjennomført.

Selgeren betegnes som Viva Brand AS ( Org: 926 837 605 ). Kanalen for salget er Vivagun.no.

Hos vivagun.no kan det gjennomføres kjøp av varer ført av nettstedet. Ved gjennomført betaling vil godtatte kjøpsvilkår sammen med ordrebekreftelse utgjøre en korrekt kjøpsavtale.

Kjøpsinformasjon

For å handle hos oss må du være 18 år. Fra 15 år får du handle hos oss hvis du handler sammen med eller med godkjenning fra verger. Når du handler via nett gjelder Forbrukervernloven. Denne loven beskytter deg som forbruker når du handler på nett. Les mer på. Vivagun.no forbeholder seg retten til å gjøre endringer i sortimentet og har rett til å fjerne elementer fra sortimentet før et kjøp er gjennomgått. Vi reserverer for mulig slutt salg av varer. Alle forsøk på bedrageri blir rapportert til politiet. Vi forbeholder oss retten til å kansellere et kjøp dersom det er mistanke om svindel.

Ordrebekreftelse

En ordrebekreftelse vil bli sendt via e-post når du fullfører bestillingen. Der finner du informasjon om hva du har kjøpt med pris og  fraktkostnader. Hvis bestillingen inneholder bestillingsvarer vil du få en estimert leveringstid på når vi får send ut produktet eller om vi har det på lager, om dette ikke følger med her finner du informasjonen på info om levering. Hvis noe er galt med bestillingen vennligst kontakt oss umiddelbart. Vi vil også sende en melding når varen er sendt fra våres lager, med informasjon om forventet leveringsdato..

Priser

Prisene på siden er i norske kroner. MVA er inkludert på alle varer med 25%. Alle priser vises inkludert MVA på nettsiden. Vi forbeholder oss retten til å endre priser uten varsel for mulige feilpriser. Du betaler alltid prisen som vises når bestillingen din er gjort, hvis du kjøpte et produkt til en feil pris vil du bli varslet og du vil få pengene refundert. 

Garanti

Hvis varen ikke samsvarer med beskrivelsen, er ødelagt eller du er misfornøyd med kjøpet vennligst ta kontakt med vår kundeservice så skal vi hjelpe deg med en reklamasjon. Det er veldig viktig for oss at du er fornøyd med dine innkjøpte varer.

Frakt & Levering

Leveringstid

Leveringstiden for lagervarer er 2-3 virkedager, avhengig av hvor i Norge du bor. Hvis din ordre inneholder en eller flere bestillingsvarer er leveringstiden litt lengre, informasjon om dette finner du på produktet.

Du har rett til å heve kjøpet ved eventuell forsinket levering. Vennligst ta kontakt med vår kundeservice på Info@massasjepistolen.no hvis du ikke fått din pakke innen tidsfristen. Vi kan hjelpe deg å spore din pakke.

Leveringsmåte

Leveringen skjer med Bring. Bring leverer pakken til ditt nærmeste utleveringssted, du vil du få informasjon om dette via enten sms eller mail. For å hente ut din pakke trenger du å vise din hentekode.

Sporing av forsendelse

Du kan når som helst spore din pakke og dine forsendelser på posten.no.

Husk at du ikke kan spore post i postkasse pakker. for disse vil komme direkte i postkassen din.

Frakt kostnader

Pakken leveres av posten Norge as eller Bring til ditt nærmeste postkasse, postkontor eller post i butikk. 

Dersom du ikke er hjemme på avtalt leveringstidspunkt, ikke henter varene eller nekter å motta dem, vil varene bli returnert til oss. Du vil i slike tilfeller bli tilbudt å få ordren tilsendt på nytt til til samme fraktkostnad.

Om adressen er skrevet feil og pakken blir sendt i retur til oss må kunden betale ny frakt på 169,- for pakke i postkassen. For pakker med sporing følges posten.no sine fraktpriser.

Hvis pakken er skadet

Hvis pakken er skadet når den kommer frem, ta kontakt med våres kundeservice så vil vi hjelpe deg. Send mail til kundeservice@vivagun.no

Åpent kjøp/Angrerett

Vi tilbyr 14 dagers åpent kjøp/angrerett og følger norske lover om lovbestemt 14 dagers angrerett. 

Ved kjøp av varer kan du som kunde angre kjøpet i henhold til angrerettloven. Det innebærer at du uten grunn kan angre kjøpet inntil 14 dager etter at du mottok varene.

Som kunde kan du imidlertid bli ansvarlig for varens reduserte verdi dersom prøving eller testing går utover det som er forsvarlig og nødvendig. Verdireduksjon vil typisk bestå i reparasjonskostnader som skyldes forbrukerens håndtering/bruk av varen utover det som er nødvendig. Ved kjøp av varer i vår nettbutikk vil du motta angrerettskjema sammen med din ordrebekreftelse ved gjennomført bestilling.

Selv ved brutt emballasje dersom det kreves at emballasjen brytes for at du skal kunne prøve produktet. Legg imidlertid merke til at emballasjen skal brytes med minst mulig skade.

Produkt ikke utsendt

Med en gang din ordre er gjort og din betaling gjennomført vil dette videresendes til vår leverandør som vil sikre at ditt produkt kommer frem. Denne prosessen tar 24 timer fra bestilling.

Innen 24 timer fra bestilling kan du refundere slik at vi kan avbestille din ordre før ordren er videreført til vår leverandør. Om du ønsker refundering etter dette må du sende produktet tilbake til vårt lager og vi vil problemfritt refundere ditt beløp i sin fullstendighet. Les mer nedenfor.

Produkt utsendt

Om produktet ditt er utsendt fra vårt varelager eller vår leverandør har du som kunde ansvar for å sende produktet tilbake til oss i sin fullstendighet. I dette tilfelle gir vi deg informasjon på utsendelse. Vi står ikke ansvarlig for eventuelle avgifter som medføres tilbakesending, men kan eventuelt vurdere dette situasjonsmessig. 

Produkter som ikke kan sendes tilbake etter at emballasjen er brutt eller brukt er: Hygiene produkter som massasjepistolene vi selger. Du kan bruke angreretten på brukte varer mot en verdireduksjon. (Dette gjelder kun varer som ikke er unntatt fra angreretten (hygieneprodukter).) Frameldingsretten gjelder ikke for spesialbestilte varer, for eksempel varer du som kunde bestilt med ditt eget bilde eller tekst. Dersom du som kunde benytter deg av åpent kjøp/angreretten, står du for returfrakten. Du har ansvaret for varen til det at vi mottatt den. Ved spørsmål, ta kontakt med kundeservice på e-post kundeservice@vivagun.no. Vennligst send med eller ha ordrenummer tilgjengelig for raskere behandling. Når vi har mottatt din retur vil du motta en tilbakebetaling fra oss innen 14 virkedager fra det at du har sendt pakken til oss.

Reklamasjon

Dersom du får en ødelagt vare vennligst kontakt oss på kundeservice@vivagun.no og beskriv detaljert hva feilen er. Vi betaler returfrakten ved en ev. retur av vare pga. reklamasjon. Det er veldig viktig for oss at du er fornøyd med dine innkjøpte varer.

Reklamasjon for ødelagt produkt ved leveranse/ ikke tilsvarende produkt skal skje innen 14 dager fra det att du mottok produktet. Refusjon vil skje innen 14 dager etter at vi mottar din retur eller reklamasjon.

Retur av varer

Varer som er sendt i retur per postoppkrav vil ikke bli hentet og behandlet.

Tilbakebetaling for varer som blir sendt i retur per post, skjer når Massasjepistolen har mottatt varen(e) og godkjent returen, vanligvis innen 14 virkedager.

NB!:

  • Du som kunde er ansvarlig for produktet under transport tilbake til oss. Varen(e) må pakkes forsvarlig. Det er ønskelig at varen(e) returneres i den opprinnelige produktpakningen og transportemballasjen.

  • Varen(e) skal være komplett. Det innebærer at alt tilbehør, slik som fjernkontroll, bruksanvisning og batterier skal være med i returen. Dersom returen ikke er komplett vil Vivagun debitere innkjøpspris på de delene som måtte mangle.

Våre Kundegarantier - Pengene tilbake

"Pengene tilbake" gir deg trygghet med 14 dagers full returrett hos oss. Husk kvitteringen og at varen må være i samme stand som når du mottok den.

Angrefristen begynner å løpe når varen er mottatt av kunde.

Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, varer med abonnement, spill, programvare og hygieneprodukter med brutt forsegling. Som hygieneprodukter regnes blant annet tannpleieprodukter, hud- og kroppspleieprodukter (massasjepistoler) og liknende. Vi tar forbehold om at returretten kan frafalle ved gjentakende misbruk.

Er det en skade eller funksjonsfeil i løpet av de første 14 dagene, kan du få ny vare eller pengene tilbake, uten diskusjon og uten å måtte vente på reparasjon. Hvis produktet er skadet ved uhell eller selvpåført, gjelder ikke denne kundegarantien.

 

Trygt og handle hos Oss

Ved en eventuell tvist kan du som kunde bringe saken inn til Forbrukerrådet. I alle tilfeller løser vi disse saken på forhånd slik at dette aldri har forekommet oss. Vi vil alltid strekke oss for å imøtekomme kundens behov.

Aldersgrenser på produkter

Alle produkter på nettbutikken vår kan brukes i Norge. Aldersgrenser kan forekomme og dette vil være beskrevet i produkt teksten.

Selgers kontaktinformasjon og kundeservice

E-post: post@vivagun.no / kundeservice@vivagun.no

Instagram: vivagun.no

Facebook: vivagun.no

Org: 926837605 VIVA BRAND AS

Adresse: Løkkebergveien 38, 1792 Tistedal

VIVA ER HER FOR DEG

Nedover denne siden finner du svaret på det meste man kan lure på.

Les dette

Litt nyttig info

Her har vi svar på det meste man kan lure på! Vi hadde satt stor pris på om du kunne sjekket om svaret på spørsmålet ditt er her før du sender oss en henvendelse. Men vi tar selvfølgelig godt vare på deg om du skulle hatt noe spessielt du lurer på. Det kan ta mellom 24 - 48 timer før man får svar på henvendelser.

Hva er leveringstiden?

Leveringstiden kan variere. Varer på lager sendes ut 1 - 2 dager etter bestilling. Og tar normalt 1 - 3 dager før den ankommer din postkasse eller nærmeste hentepunkt. 


Bring sender deg sporing på SMS og Epost når de har scannet den inn i sitt system, men den kan være i fart før du får denne beskjeden fra dem.


Noen ganger kan produkter være en bestillingsvare eller stå på forhåndsbestilling. Da kan leveringstiden være noe lengre, og infoen står så nøyaktig det lar seg gjøre på produktsiden. Leveringstiden kan da være for eksempel 14 dager.


Vi selger ut alle våre varer veldig fort, så i perioder kan det være tomt på lager en liten stund. Uforutsette komplikasjoner med nye leveringer til vårt lager kan skje, og da prøver vi å holde deg som kunde oppdatert om det skulle skje noen forsinkelser.

Hvor blir varen min levert?

Varer blir først sendt tildin postkasse, og om posten ser at den ikke passer her, så sendes denautomatisk til nærmeste hentepunkt. Det kan for eksempel være en post i butikk eller et vanlig postkontor.

Jeg skrev inn feil adresse!

Feil kan skje! Send oss en mail med riktig adresse og si ifra at du ønsker den byttet, så ordner vi det så raskt vi kan. 

Jeg har fått sporing men den oppdaterer seg ikke!

Sporing fra posten oppdateres fortløpende. Noen ganger kan varen din ha blitt scannet inn men den kan sitte fast i en prosess ett sted eller sporing har bare ikke blitt oppdatert korrekt selv om den er på vei. Om det ser ut som at den kan ha stoppet opp så kan dukontakte posten angående problemet.

Jeg har ikke fått sporing?

Sporing kommer så raskt pakken er scannet og oppdatert av posten. Den kan noen ganger være litt forsinket. Men sporing kommer samme døgn som pakken sendes.

Hvordan returnerer jeg varen?

Om du ønsker å returnere en vare så er det veldig viktig at du gir oss beskjed om at du gjør det via mail. Om ikke så får ikke vi registrert returen i vårt system og din betaling eller ordre generelt vil ikke bli oppdatert fordi returen går automatisk tilbake til vårt lager. 


For å gjøre en retur går du inn på vår returside her: RETUR


NB: Husk å gjøre returen i en forsvarlig innpakning. Om det er skader på produkt eller manglende deler så kan vi ta erstattnign for manglene eller skadene.

Jeg bestilte feil eller dobbelt!

Om du har bestilt dobbelt eller feil produkt så kan du sende en mail til kundeservice@vivagun.no og forklare situasjonen så kommer vi tilbake til deg ila 24 - 48 timer på virkedager. 

Hvor lang angrefrist har jeg?

Du haren måneds angrefristetter du har mottatt produktet. Du har 2 års garanti på produksjonsfeil, og kankjøpe ekstra forsikring av osssom dekker de fleste andre skader som kan skje.

Koster frakt noe?

Frakt er gratis på allekjøp over 700 kr. På kjøp under 700 kr vil frakt belastes.

Massasjepistolen min lager lyd!

Ikke frykt! Dette er et problem som ofte oppstår. En massasjepistol er et produkt som trenger at man smører innsiden med olje. Du kan se på det litt som en sykkel og hvordan en sykkel trenger å smøres med olja for at sykkelkjedet skal gå glatt rundt uten å knirke. En massasjepistol er på akuratt samme måte. 


Bruk en olje som heter WD 40 til dette. Ta ut hodet og spray to lette sprays inn i produktet der hodet sitter fast slik at oljen setter seg der hodet er festet. 

Hvordan bytter jeg hode på massasjepistolen?

Hold en hånd på skaftet av massasjepistolen. Bruk den andre hånden til å bestemt vri ut hodet vannrett ut av massasjepisolen. 

Noe er galt med massasjepistolen min!

Kontakt oss på mail nedenfor så skal vi se på saken :)

Kontakt oss

For henvendelser angående bestilling, produktspørsmål eller andre henvendelser, kontakt oss på:

Kundeservice@vivagun.no

Tilbake til forsiden